شعر برای حضرت معصومه(ع)

 

مرغ دلم راهی قم می شود

 

در حرم امن تو گم می شود

عمه سادات سلام علیک

 

روح عبادات سلام علیک

كوثر نوری به كویر قمی

 

آب حیات دل این مردمی

عمه سادات بگو كیستی؟

فاطمه یا زینب ثانیستی؟

از سفر كرب و بلا آمدی؟

یا كه به دنبال رضا آمدی؟ 

من چه كنم شعله داغ تو را

درد و غم شاهچراغ تو را

کاش شبی مست حضورم كنی

با خبر از وقت ظهورم كنی

 

هركس كه سائل دراين خانه مي شود
مبهوت آن نگاه كريمانه مي شود
براين مقام هر كه كند روي التجا
مثل غبار ساكن كاشانه مي شود
اي حُرمت مقدس قم ، آشناي تو
باهركسي به غير توبيگانه مي شود
تو دختر امامي و شاگرد مكتبت
با مهر دل فروز تو فرزانه مي شود
من كيستم كه دور ضريحت كنم طواف
جبريل درحريم تو پروانه مي شود
وقتي فرشتگان به حريم تو سر زنند
اين آستان نور، پريخانه مي شود
هرچند غافلم ز تولاي تو، ولي
اين گنج قسمت دل ويرانه مي شود
هرگاه ياد غُربت تو مي كند دلم
گرم فغان و گريه مستانه مي شود
هركس فشاند قطره اشكي به ماتمت
اين دانه اشك، گوهر يكدانه مي شود
زين موهبت كه شد به «وفائي» زسوي دوست
گرم نماز وسجده شكرانه مي شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ] [ 14:26 ] [ سید حسین موسوی انور ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 83220
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ساعت فلش مذهبی
پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج)
برای دریافت کد نوا کلیک کنید

معبر سایبری منتظران مهدی